اشعارشب پنجم محرم.حضرت عبدالله بن حسن(علیه السلام)
مناجات اميرالمومنين(منتظران ظهور)
حقانيت و اثبات اميرالمومنين و دعا براي فرج امام زمان

پا برهنه شد و به میدان زد

داد می زد : عمو رسیدم من

دست ِمن هست؛ پس نبُر دیگر

تیغ زیر گلو رسیدم من

***

تا بیایم غریب لب تشنه

با خدا درد ِدل مفصل کن

با مناجات گوشه ی گودال

نیزه ها را کمی معطل کن

***

چقدر دیر آمدم! تیغی

بوسه بر دست مهربانت زد

قاری خوش صدای ِ آل الله

چه کسی نیزه بر دهانت زد!؟

***

چند خط شکسته ی ممتد

شکل زخم عمیق ِ پیشانیت

بی علمدار بودن خیمه

علت اصلی پریشانیت

***

نیزه های شکسته می بینم

لب ِ گودال و داخل ِ گودال

چادر زینب تو خاکی شد

روی ِ تل مقابل گودال

***

برق یک شیء ِ آهنین دیدم

کاسه ای آب شاید آوردند!؟

نه عموجان! خیال خامی بود

تازه یک خنجر ِ بد آوردند

***

دشنه ای کُند می رسد از راه

نیت کشتن تو را دارد

چقدر زخم خورده ای! ای وای

خواهرت خیمه بوریا دارد !؟

***

سایه ی چکمه ای مرا ترساند

حق بده، خصلت یتیم این است

صحنه ی غارت عبای شما

دیدن و باورش چه سنگین است

***

حول و حوش هزار و نهصد بود

زخمهای تو را شمردم من

احتیاجی به تیر حرمله نیست

ای عموی ِغریب، مُردم من

شاعر:وحیدقاسمی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مناجات اميرالمومنين(م نتظران ظهور) و آدرس monajat1385.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان